Pääsin myyntitavoitteeseen. Sille nostan kyllä maljan. Tai ehkä olen jo nostanut :), sillä olen elänyt aika humussa viime viikot. Mutta silti lyödään tähän nyt taas yksi rasti seinään, koskaan ei voi olla varma oliko tämä nyt viimeinen rasti.

Muuten nämä viimeiset päivät matelee kuin käärme. Jos katson taakseni näen selkeästi, että kaikki muuttuu ja saan kokoajan sopeutua siihen, ettei mikään mene niin kuin suunnittelen. Resilienssin on oltava valtava. Miksi siis minua patistetaan suunnittelemaan kokoajan? Tuntuu, että pyristelen omituisessa nukkeshowssa, jossa en haluiasi oikeastaan olla. NYT luovasti. Jos suunnittelen näön vuoksi ideaalitilanteen ja annan sitten mennä rennosti sinne minne asiakas haluaa, niin kai pomotkin on tyytyväisiä. Ja minä ainakin tiesin, mihin olisin halunnut päätyä. sitten voin vaan ihmetellä mitä teen täällä ja katsoa miltä näyttää jatko.

Huomenna on aprillipäivä ja taas perjantai. Alkaa huhtikuu 2022. Koronaa on yhä paljon, mutta kukaan ei enää pelkää sitä. Tilalle on päivän ihan jatkuvaksi puheenaiheeksi tullut kolmas maailmansodan alku. Ihmettelin, kun oikein missään ei puhuttu edes lakkouhasta, joka nyt konkretisoituu huomiseksi. Jouduin oikein hakemalla hakemaan tietoa. Lakko ei ilmeisesti sekoita kenenkään muun elämää kuin minun. Ei mielestäni missään suhteessa tehtyihin Koronan ehkäisytoimiin.