Työpaikallani on taas avattu uusia tehtäviä. Rinnakkaisia ja ylempiä. Se nyt on sanomattakin selvää, että koska kirjoitan siitä, ne houkuttelevat. Houkuttelevat, vaikka olenkin ollut nyt tyytyväinen siihen miten tämän tiimin työnkuvani on kehittynyt. Nytpä sitä joutuu taas puntaroimaan. Mitä minä haluan, kannattaako minun, miten viihtyisin jos... saisinkin vaihtaa taas tehtävää. En itse oikein arvosta usein työtä vaihtavia henkilöitä. Paitsi tietenkin jos näen, että siinäpä on parhaat voimat nyt valjastetty ihan kohdalleen. Siis hei, mitä minä edes pohdin tätä? Jos minua huvittaa niin sitten huvittaa kokeilla kepillä jäätä. Eipa se ole mikään varma, että pääsisin uusiin tehtäviin. 
Tyypillistä on sekin, että jos minä liikahdan johonkin suuntaan, edes laittaakseni hakemuksen, haluaisin olla satasella sen takana. EN siis kokeilla kepillä jäätä. Vielä on noin 5000 työpäivää ainakin tehtävänä ennen eläkettä. Haluaisin mielenkiintoisia haasteita. Haluaisin ennenkaikkea olla innostunut. Olen aikalailla päässyt nyt balanssiin ja ollutkin sitä semisti. Vaihtamalla tässä ogranisaatiossa saisinko sitä nousemaan? Kyllä sekin voisi olla mahdollista, riippuu kyllä paljon myös esimiehestä. Olen pitänyt tästä pomosta, joka minulla nyt on. Joo no. Mietitäänpä tätä nyt pari yötä oikein kunnolla ennekuin päivitetään CV. Kenen joukoissa seisot ;)